Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2023:

  • Μικρή λεκτική εισαγωγή – Τι προσδοκώ από αυτή τη συνάντηση
  • Σωματικό ζέσταμα – Ρυθμική άσκηση
  • Ζέσταμα φωνής
  • Παιχνίδια γνωριμίας
  • Διάλλειμα
  • Παιχνίδι ενδυνάμωσης της ομάδας – Τα σώματα μας φτιάχνουν ένα ομαδικό άγαλμα
  • Παιχνίδι φαντασίας
  • Ομαδικό μασάζ
  • Κλείνω με ένα συναίσθημα

 

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2023:

  • Μοιράζομαι με την ομάδα μια όμορφη στιγμή
  • Αναπνοές – Η κοιλίτσα μας ένα μπαλόνι
  • Κινητικό ζέσταμα μέλος το μέλος
  • Παιχνίδι γνωριμίας
  • Αγάλματα με περιορισμούς – σχηματισμός δυο ομάδων
  • Διάλειμμα
  • Παιχνίδι παρατηρητικότητας και ταχύτητας
  • Παιχνίδια συγκέντρωσης
  • Πειραματισμός με μουσικά όργανα
  • Άσκηση ενεργητικής ακρόασης
  • Κλείσιμο – Τι κρύβω στην παλάμη μου
  •  

 

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2023:

  • Ζέσταμα φωνής και πειραματισμός με τα συναισθήματα
  • Σωματικό ζέσταμα. Ανοιχτή vsκλειστή κίνηση
  • Παιχνίδι ενεργοποίησης του σώματος και συνεργασίας
  • Παιχνίδι αποφόρτισης – Πού είναι η Μαργαρίτα?
  • Άσκηση ενεργητικής ακρόασης
  • Διάλειμμα
  • Storytellerdice – Φτιάχνουμετηδική μας ιστορία και τη δραματοποιούμε

 

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2023:

  • Ζέσταμα φωνής
  • Κινητικό ζέσταμα
  • Δραματικό παιχνίδι
  • Διάλειμμα
  • Παιχνίδι παρατηρητικότητας
  • Μασάζ σε ζευγάρια

 

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2023:

  • Εξοικείωση με την αναπνοή
  • Παιχνίδι ετοιμότητας
  • Παιχνιδοτράγουδο – Ο Joe
  • Παιχνίδι ενεργητικής ακρόασης – Το μπαλόνι
  • Διάλειμμα
  • Παιχνίδι παρατηρητικότητας
  • Πειραματισμός με τα μουσικά όργανα και συγκεκριμένα τη χροιά του ήχου
  • Κλείσιμο με μια λέξη

 

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου

Αργία

 

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2023:

  • Παιχνίδι έκφρασης και φαντασίας – Μήπως είδατε το Ζάπο?
  • Παιχνίδι ετοιμότητας
  • Παιχνίδι έκφρασης – Περπατώ σαν.. Παίζω με διαθέσεις, συναισθήματα, καιρικές συνθήκες κα
  • Διάλειμμα
  • Παιχνιδοτράγουδο – Τούμτσι
  • Παιχνίδι μνήμης

 

Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023:

  • Σωματικό ζέσταμα – Το σώμα ένα μολύβι
  • Πειραματισμός με μουσικά όργανα – παιχνίδι ενεργητικής ακρόασης
  • Παιχνίδι ετοιμότητας κι εγρήγορσης – Ο φύλακας του μουσείου
  • Διάλειμμα
  • Ομαδικό παιχνίδι – Τα ψαράκια
  • Παιχνίδι ενδυνάμωσης και εμπιστοσύνης – Ο σκαντζόχοιρος

 

 

Δευτέρα 13Μαρτίου 2023:

  • Κινητικό ζέσταμα – Κίνηση σε τρία επίπεδα
  • Παιχνίδι ενεργητικής ακρόασης
  • Ομαδικό παιχνίδι
  • Παιχνίδι σωματικής έκφρασης – Εμπρός όλοι να..!
  • Διάλειμμα
  • Παιχνίδισωματικής έκφρασης – Μπερεκεντέ
  • Παιχνιδοτράγουδο
  • Μασάζ σε τρένο

 

 

Δευτέρα 20Μαρτίου 2023:

  • Ζέσταμα φωνής
  • Σωματικό ζέσταμα – Κινούμαι σαν ένα αλλόκοτο πλάσμα
  • Αυτοσχεδιαστικός χορός
  • Άσκηση φαντασίας – Τα χέρια
  • Διάλειμμα
  • Παιχνίδι ενεργητικής ακρόασης
  • Παιχνίδι μνήμης
  • Άσκηση ενδυνάμωσης της ομάδας – κλείσιμο

 

Δευτέρα 27 Μαρτίου 2023:

 

Δευτέρα 3Απριλίου 2023:

Το πρόγραμμα διαμορφώθηκε σύμφωνα με την επιθυμία των παιδιών. Πειραματιστήκαμε με παιχνίδια και ρόλους που έχουμε επεξεργαστεί στο παρελθόν.

 

Δευτέρα 24Απριλίου 2023:

  • Κινητικό ζέσταμα – Το σώμα μου ένα πινέλο
  • Άσκηση φαντασίας
  • Διάλειμμα
  • Θεατρικός αυτοσχεδιασμός – Παίζω με τις ηλικίες και τα συναισθήματα
  • Ομαδικό μασάζ

 

Δευτέρα 8 Μαΐου 2023:

  • Κινητικό ζέσταμα – Ανοιχτή vsκλειστή κίνηση
  • Ασκήσεις φαντασίας
  • Διάλειμμα
  • Παιχνίδι εμπιστοσύνης και ενδυνάμωσης της ομάδας

 

Δευτέρα 15 Μαΐου 2023:

  • Κινητικό και σωματικό ζέσταμα
  • Τα αγαπημένα αντικείμενα των παιδιών γίνονται αφορμήγια: συζήτηση, κατασκευή ιστοριών και δραματοποίηση
  • Κλείνω με ένα συναίσθημα

Δευτέρα 22 Μαΐου 2023:

Το σχολείο παρέμεινε κλειστό λόγω εκλογών.

 

Δευτέρα 29 Μαΐου 2023:

  • Συζήτηση: Τι προσδοκούσα, τι συνάντησα τελικά, τι διαλέγω να κρατήσω
  • Θεατρικό παιχνίδι με γονείς – Μικρή παρουσίαση της δουλειάς μας
  • Απονομή βεβαιώσεων
  • Κέρασμα

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΟΜΙΛΩΝ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΜΕ STEAM ΣΤΟ  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ»ΚΑΙ «ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΙΖΩ ΦΥΣΙΚΑ»

 

1Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 20/1/2023 : ΓΝΩΡΙΜΙΑ

Στην πρώτη συνάντηση του ομίλου έγινε γνωριμία των παιδιών μεταξύ τους.  Με μαγικό τρόπο γράψαμε τα αρχικά των ονομάτων μας, τα οποία από μόνα τους άρχισαν να επιπλέουν στο νερό. Στη  συνέχεια με τη βοήθεια του beebot εντοπίσαμε τα αρχικά μας στην πίστα. Τέλος, κατασκευάσαμε ένα sensory bottle με το αρχικό του ονόματός μας.

2Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 27/1/2023 : ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

Ξεκινήσαμε διαβάζοντας  το παραμύθι «Το σύννεφο που έβαλε τα κλάματα». Στη συνέχεια πραγματοποιήσαμε το πείραμα δημιουργίας της βροχής. Με το beebot περιηγηθήκαμε στην ειδική πίστα του κύκλου του νερού. Στο τέλος τα παιδιά δημιούργησαν κατασκευή για τον κύκλο του νερού.

3Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 3/2/2023 : ΔΙΑΛΥΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ

Με αφορμή την ανάγνωση της ιστορίας ενός χωρικού που κουβαλούσε σακιά με τρόφιμα και χύθηκαν μέσα στο ποτάμι τα παιδιά έκαναν υποθέσεις για το τί μπορεί να έγιναν αυτά τα υλικά (ζάχαρη , αλάτι, λάδι, κρασί, ξύλα).  Έπειτα, πραγματοποιήσαμε πειράματα για να επιβεβαιώσουμε ή όχι τις υποθέσεις μας.

4Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ  10/2/2023 : ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ

Μετά την ανάγνωση του παραμυθιού «Ο Έλμερ και το ουράνιο τόξο» μιλήσαμε για την ανάλυση των χρωμάτων. Κάναμε  πειράματα για την αντανάκλαση του φωτός και την ανάλυσή του.

 5Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 17/2/2023 : ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΧΗΜΙΚΟΥ Κας ΦΡΑΓΚΙΣΚΑΣ ΜΗΛΙΟΥ

Η επίσκεψη της χημικού επεφύλασσε πολλές εκπλήξεις για τα παιδιά. Μπαλόνια που φουσκώνουν ‘μόνα τους’, κάναμε υποθέσεις για το τί μπορεί να συμβεί σε ένα αυγό αν το βάλεις σε ξύδι και μας απονεμήθηκαν πιστοποιητικά βοηθών χημικών.

 6Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 24/2/2023 : Bouncing egg

Τί συμβαίνει στο αυγό αν μείνει μερικές μέρες μέσα στο ξύδι; Τα παιδιά έκαναν υποθέσεις  και εντυπωσιάστηκαν όταν έμαθαν ότι το αυγό μετατρέπεται σε αυγό που χοροπηδάει και μπορείς να ζουλήξεις.

7Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 3/2/2023 : ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΩΜΑΤΩΝ

Αξιοποιώντας το έντονο ενδιαφέρον των παιδιών για τα χρώματα , δημιουργήσαμε εντυπωσιακά χάρτινα σκουλήκια που κινούνται μόλις έρθουν σε επαφή με το νερό.

 

 

8Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 3/3/2023 : ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ

Πραγματοποιήσαμε πειράματα με μαγνήτες. Επίσης, ζωγραφίσαμε με τη βοήθεια μαγνητών, χωρίς να αγγίζουμε τα χρώματα.

9Ηκαι  10η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 10+17/3/2023 : ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ WRO

Αφού συζητήσαμε για την πόλη που ονειρευόμαστε κατασκευάσαμε τα απαραίτητα στοιχεία ώστε η πίστα του beebot να απεικονίζει την «πόλη που ονειρεύομαι».

 11Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ  7/4/2023 : ΛΑΜΠΑ ΛΑΒΑΣ

Η αφήγηση ιστορίας σχετικά με τη διακοπή ρεύματος και η χρήση των φακών οδήγησε στην ανάλυση  των στοιχείων που αποτελούν έναν φακό και ολοκληρώσαμε με το πείραμα δημιουργίας  λάμπας λάβας με τη χρήση αναβράζοντος δισκίου.

12Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ  28/4/2023 : ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ

Σε συνέχεια της  προηγούμενης συνάντησης δημιουργήσαμε κλειστό κύκλωμα με μπαταρία, καλώδια και λαμπάκι. Έπειτα μάθαμε για τον στατικό ηλεκτρισμό κάνοντας  πειράματα με μπαλόνια και καλαμάκια.

13Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ  5/5/2023 : ΠΛΑΝΗΤΕΣ

Με αφορμή το βιβλίο «Γνώρισε τους πλανήτες», γνωρίσαμε το  ηλιακό σύστημα. Έπειτα, με το beebot και την ειδική πίστα περιηγηθήκαμε στο διάστημα σαν μικροί αστροναύτες.

14Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ  26/5/2023 : ΒΑΡΥΤΗΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ

Αφού μιλήσαμε για τη βαρύτητα δημιουργήσαμε «μπαλονορακέτες» και υποδεχθήκαμε τους γονείς στην αυλή. Παίζοντας κάναμε μία μικρή αναδρομή στις συναντήσεις μας και σε όσα μάθαμε. Η  τελευταία συνάντησή μας έκλεισε με παγωτάκι και την απονομή των βεβαιώσεων!

Εκπαιδευτικοί Όμιλοι Δημιουργικότητας & Καινοτομίας 2022-2023

Όπως ορίζεται στο άρθρο 12 του νόμου (ν.4692/2020) για τη λειτουργία των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων οι “Εκπαιδευτικοί Όμιλοι” αποτελούν έναν μεταξύ των πολλών σκοπών των Πειραματικών Σχολείων και θεσμοθετήθηκαν με σκοπό την αξιοποίηση των ιδιαίτερων ικανοτήτων, κλίσεων και ενδιαφερόντων των μαθητών/τριών τόσο των Πειραματικών Σχολείων όσο και των άλλων δημόσιων σχολείων (Κανονισμός λειτουργίαςομίλων αριστείας – 2020). 

Η παρακολούθηση των μαθητών/τριών είναι χωρίς οικονομική επιβάρυνση, καθώς είναι οργανικό κομμάτι του δημόσιου σχολείου. Επιπλέον, ένα από τα πρωταρχικά στοιχεία της λειτουργίας των δημόσιων Πειραματικών Σχολείων είναι η διάχυση στην εκπαιδευτική κοινότητα του τόπου. Γι’ αυτό καθίσταται σημαντική κι απαραίτητη η συμμετοχή μαθητών/τριών κι από άλλα Νηπιαγωγεία. 

Το κάλεσμα για τους ομίλους αφορά όλα τα Νηπιαγωγεία της Σύρου.
Αιτήσεις παρακολούθησης υποβάλλονται ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα του Σχολείου από τους γονείς και κηδεμόνες των παιδιών έως και
την Παρασκευή 23/12/2023. Η λειτουργία των Ομίλων θα ξεκινήσει τη 16/01/2023 και θα ολοκληρωθεί με το πέρας του διδακτικού έτους. 

Το ωράριο λειτουργίας των ομίλων είναι από 2 διδακτικές ώρες, μία φορά την εβδομάδα ενώ κάθε μαθητής/τρια μπορεί να παρακολουθεί έως 2 Ομίλους. 

Με την ολοκλήρωση της επιτυχούς συμμετοχής του στον  Όμιλο, και εφόσον δεν υπερβαίνει το όριο των επιτρεπόμενων απουσιών (8) απουσίες ετησίως , λαμβάνει πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης.

Από τη Διεύθυνση και τον Σύλλογο Διδασκόντων του 6ου Πειραματικού Νηπιαγωγείου Ερμούπολης

Αίτηση συμμετοχής

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΙΖΩ ΦΥΣΙΚΑ

 

Παρασκευή από τις 13:15 έως τις 14:45

Αργυροπούλου Πολυξένη

Τα παιδιά θα λειτουργήσουν ως μικροί επιστήμονες, γνωρίζοντας τα θεμελιώδη στοιχεία της επιστημονικής κουλτούρας.

πατήστε εδώ για περισσότερα







Παίζω, παίζεις..παίζουμε?

 

Δευτέρα από τις 13:15 έως τις 14:45

Γεωργία Παλιοκώστα

Το θεατρικό παιχνίδι είναι ένα ταξίδι δημιουργικό σε τόπους μαγικούς με στόχο κάθε παιδί στο τέλος της διαδρομής να αποκτήσει αυτοπεποίθηση, αυτογνωσία και φαντασία. Με πολύτιμα εργαλεία τα παιχνίδια ρόλων, τις δραματοποιήσεις αυτοσχέδιωνιστοριών και παραμυθιών καθώς και τα παιχνίδια αισθησιοκινητικής και δραματοθεραπείας θα στοχεύσουμε στην καλλιέργεια της σωματικής εμπειρίας και του λόγου, την άσκηση κοινωνικών δεξιοτήτων και την αρμονική συνεργασία, την καλλιέργεια της δημιουργικής σκέψης και της φαντασίας και τέλος της ψυχαγωγίας με τρόπο δημιουργικό

πατήστε εδώ για περισσότερα

Μαθαίνω με STEAM στο νηπιαγωγείο- Έλα να πειραματιστούμε

Παρασκευή από τις 13:15 έως τις 14:45

Φωτεινή Παρταλά

Το STEAM ενσωματώνει στοιχεία φυσικών επιστημών (science), τεχνολογίας (technology), μηχανικής (engineering), τέχνη (art) και μαθηματικών (mathematics). Με το STEAM ενεργοποιείται η περιέργεια των παιδιών , που είναι κινητήριος δύναμη για τη διαδικασία μάθησης. Ταυτόχρονα, πειραματίζονται, αναρωτιούνται, προβλέπουν, διασκεδάζουν. Τέλος, καλλιεργείται η κριτική σκέψη και ενθαρρύνεται η επίλυση προβλημάτων.

πατήστε εδώ για περισσότερα