Εκπαιδευτικοί Όμιλοι Δημιουργικότητας & Καινοτομίας 2024-2025
Όπως ορίζεται στο άρθρο 12 του νόμου (ν.4692/2020) για τη λειτουργία των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων οι “Εκπαιδευτικοί Όμιλοι” αποτελούν έναν μεταξύ των πολλών σκοπών των Πειραματικών Σχολείων και θεσμοθετήθηκαν με σκοπό την αξιοποίηση των ιδιαίτερων ικανοτήτων, κλίσεων και ενδιαφερόντων των μαθητών/τριών τόσο των Πειραματικών Σχολείων όσο και των άλλων δημόσιων σχολείων (Κανονισμός λειτουργίαςομίλων αριστείας – 2020).
Η παρακολούθηση των μαθητών/τριών είναι χωρίς οικονομική επιβάρυνση, καθώς είναι οργανικό κομμάτι του δημόσιου σχολείου. Επιπλέον, ένα από τα πρωταρχικά στοιχεία της λειτουργίας των δημόσιων Πειραματικών Σχολείων είναι η διάχυση στην εκπαιδευτική κοινότητα του τόπου. Γι’ αυτό καθίσταται σημαντική κι απαραίτητη η συμμετοχή μαθητών/τριών κι από άλλα Νηπιαγωγεία.
Το κάλεσμα για τους ομίλους αφορά όλα τα Νηπιαγωγεία της Σύρου.
Αιτήσεις παρακολούθησης υποβάλλονται ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα του Σχολείου από τους γονείς και κηδεμόνες των παιδιών έως και
την Πέμπτη 17/10/2024. Η λειτουργία των Ομίλων θα ξεκινήσει στις 21/10/2024 και θα ολοκληρωθεί με το πέρας του διδακτικού έτους.
Το ωράριο λειτουργίας των ομίλων είναι από 2 διδακτικές ώρες, μία φορά την εβδομάδα ενώ κάθε μαθητής/τρια μπορεί να παρακολουθεί έως 2 Ομίλους.
Με την ολοκλήρωση της επιτυχούς συμμετοχής του στον Όμιλο, και εφόσον δεν υπερβαίνει το όριο των επιτρεπόμενων απουσιών (8) απουσίες ετησίως , λαμβάνει πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης.
Από τη Διεύθυνση και τον Σύλλογο Διδασκόντων του 6ου Πειραματικού Νηπιαγωγείου Ερμούπολης
ΟΜΙΛΟΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ "ΤΕΧΝΗ….ΣΕ ΜΙΑ ΒΑΛΙΤΣΑ"
Παρασκευή από τις 13:15 έως τις 14:45
Αργυροπούλου Πολυξένη
Η γνωριμία των παιδιών με διάφορα είδη Τέχνης μέσα από την ενεργό επαφή με Ζωγράφους, Εικαστικούς, Γλύπτες, Εικονικές Περιηγήσεις σε μουσεία, Επισκέψεις σε Εκθέσεις Ζωγραφικής. Στοχεύοντας στην αισθητική ανάπτυξή τους.
ΟΜΙΛΟΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ «Μικροί αρχιτέκτονες εν δράσει»
Τετάρτη από τις 13:15 έως τις 14:45
Ρίζου-Λάμαρη Χριστίνα
Τα παιδιά αντλώντας παραδείγματα από την Τέχνη, την Καθημερινή Ζωή και την Ιστορία αναπτύσσουν τις δικές τους ιδέες. Επεξεργάζονται τις έννοιες του χώρου, το κενού και της ισορροπίας. Πειραματίζονται με τη σταθερότητα κατασκευάζοντας κτήρια με διάφορα υλικά, ενώ μέσα από περιηγήσεις γνωρίζουν την αρχιτεκτονική της πόλης τους.